sábado, 7 de octubre de 2017

Amor, vida, pau i llibertat.

Sigues el canvi que vols veure en el món, deia Gandhi.

Amor, vida, pau i llibertat. Quatre drets fonamentals pels que tots lluitem. Amor en les nostres paraules i en els nostres actes. Vida i passió pel que fem. Pau com a camí per arribar a les nostres metes, ja que amb la pau s' aconsegueixen moltes més coses que amb la guerra, amb el diàleg tots guanyem. I llibertat. Llibertat a l'opinar, al pensar, al ser i al parlar, sempre des de la justícia i el respecte.

Peacemakers vídeo

S'ha d'explicar als nens com s'apliquen
aquests valors a la vida diària amb exemples concrets. Si les seves rutines estan afectades, estaran desorientats, si escolten i veuen escenes de ràbia i de tristor sentiran el mateix i voldran entendre el que passa. Ells també necessiten un espai per manifestar el que senten, que els escoltin i que puguin canalitzar positivament totes les emocions. No podem negar el que estem vivint ara.

Des de l'Àgora vetllem per un futur i una educació millor on regnin aquests quatre drets i molts més, per això, degut a la situació que estem vivent en aquests moments, hem volgut parlar-ne. Us deixem aquí fotografies d'aquests dies i un vídeo amb la cançó d' Imagine de John Lennon.

Per una societat més justa i sense violència. Per un món millor.




                                    

Sé el cambio que quieres ver en el mundo, decía Gandhi.

Amor, vida, paz y libertad. Cuatro derechos humanos esenciales por las que todos luchamos. Amor en nuestras palabras y en nuestros actos. Vida y pasión por lo que hacemos. Paz como camino para llegar a nuestras metas, ya que con la paz se consiguen más cosas que con guerras, con el diálogo todos ganamos. Y libertad. Libertad al opinar, al pensar, al ser y al hablar, siempre desde la justicia y el respeto.

Se tiene que explicar a los niños como se aplican
estos valores a la vida diaria con ejemplos concretos. Si sus rutinas están afectadas estarán desorientados, si escuchan y ven escenas de rabia y de tristeza sentirán lo mismo y querrán entender lo que pasa. Ellos también necesitan un espacio para manifestar el que sienten, que los escuchen y que puedan canalizar positivamente todas las emociones. No podemos negar el que estamos viviendo ahora.

Desde el Àgora luchamos por un futuro y una educación mejor dónde reinen estos cuatro derechos y muchos más, por eso debido a la situación que estamos viviendo en estos momentos hemos querido hablar sobre ello.

Os dejamos fotos y un vídeo con la canción de John Lennon.

Por una sociedad más justa y sin violencia. Por un mundo mejor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario